Masz Problem??? „Skonsulatuj” Się Ze „Specjalistą” Google!!!


 

Po tym jak Google zawiesił Moje reklamowe konto Google AdWords Ja napisałem taki oto krótki list e-mail do Zuzi.  Widać Zuzia lubi krótkie, bo już za niecałe dwa dni nadeszła odpowiedź od Zuzi z Google.

Oto Mój krótki list – …………………………….  ZUZANNO,
 
 Napisz Mi na czym polega to nie spełnianie warunków korzystania z
usługi w przypadku Mojego konta Google AdWords.
 
 Pozdrowienia,
 ROMAN WŁOS

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Oto odpowiedź Zuzi – ………………………………………………………………… Witam ponownie,

Skonsulatowałam się w Pana sprawie z naszymi specjalistami.

Z przyjemnością informujemy, że nasz zespół specjalistów unieważnił
swoją decyzję dotyczącą zawieszenia Pana konta AdWords 341-255-8278.
Reklamy będą mogły być wyświetlane po ponownym wprowadzeniu informacji
rozliczeniowych w sposób opisany poniżej.

Zdajemy sobie sprawę, że program AdWords ma duże znaczenie dla Pana
działalności i przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane
zawieszeniem konta.

ABY ZAKTUALIZOWAĆ INFORMACJE ROZLICZENIOWE, NALEŻY:

1. Zalogować się na konto AdWords na stronie https://adwords.google.pl.
2. Kliknąć kartę ,,Rozliczenia”.
3. Kliknąć link ,,Preferencje płatności”.
4. Kliknąć link ,,edytuj” w sekcji Szczegóły dotyczące
podstawowej metody płatności.
5. Wprowadzić zaktualizowane informacje rozliczeniowe.
6. Po zakończeniu kliknąć przycisk ,,Zapisz zmiany”.

Prosimy pamiętać, że zweryfikowanie przez system wprowadzonych na koncie
informacji rozliczeniowych może zająć do 24 godzin. W razie problemów z
wyświetlaniem reklam po upływie tego czasu należy użyć Narzędzia
diagnostyki reklam. Odpowiednie instrukcje można znaleźć na stronie: https://adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=pl&ts=more&page=troubleshoot.html&ctx=more&troubleshoot=2.

DLACZEGO MOJE KONTO BYŁO SPRAWDZANE?

– Zgodnie z Warunkami korzystania z usługi, co jakiś czas sprawdzamy
konta ze względów rozliczeniowych i redaktorskich. Kontrole te
przeprowadzamy w celu ochrony bezpieczeństwa wszystkich naszych
reklamodawców i użytkowników. Dokładną listę warunków usługi można
znaleźć na stronie: https://adwords.google.pl/select/tsandcsfinder.

Ze względów prywatności nie możemy udostępnić dalszych informacji o
procesie sprawdzania, ale dziękujemy za współpracę i zrozumienie.
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy odpowiedzieć na tę
wiadomość e-mail.

W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o wejście na stronę
naszego Centrum Pomocy https://adwords.google.com/support/aw/?hl=pl.

Z poważaniem,

Zuzanna

Zespół Google AdWords

Google Ireland Ltd.
Gordon House
Barrow Street
Dublin 4
Ireland
……………………………………………………………………………………………………………………………..

Mimo wszystko jestem zachwycony.  Wygląda na to, że w Google pracują także żywi ludzie – świadczy o tym chociażby ta literówka „skosulatowałam”.  Ale teraz mam inny wielki problem.  Kto to są ci „specjaliści” Google, z którymi Zuzia się konsultowała???

Wygląda na to, że jedni „specjaliści” zawiesili Mi konto bez podania przyczyny.  A po konsultacjach z innymi „specjalistami” guglowcy doszli do wniosku, że jednak odwieszą Mi konto.

Zaczyna się robić ciekawie.  Reszta w następnym odcinku.  Zaraz wchodzę na Moje konto Google i zrobię to co oni Mi każą.

Pozdrowienia,

ROMAN WŁOS

(kandydat na prezydenta RP 2015,

dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)

www.romanwlos.cba.pl

tel. +48 662 620 163

Informacje o ROMAN WŁOS

kandydat na prezydenta RP w wyborach w roku 2015 - dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY - www.romanwlos.cba.pl
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Masz Problem??? „Skonsulatuj” Się Ze „Specjalistą” Google!!!

  1. Nixon-X pisze:

    No prosze, kandydat na prezydenta RP ma juz prawdopodobnie dzialajace konto na Adwords. Ta wiadomosc, podobnie jak wczorajsza o tym, ze w Bangladeszu swinka morska uratowala 4 latka przed utonieciem, sprawia ze z optymizmem patrze w przyszlosc.

Dodaj komentarz